Tuesday, October 1, 2024

author photo

 


Dapat Barang Daripada Libresse  | Assalamualaikum...Hai korang semua, hari ini nak kongsi sesuatu dengan kurang, korang suka tak request barang untuk dicuba dulu, Cik Ash suka request sample percuma, salah satu sample yang selalu daripada Libresse ni. 

 

Tak ingat bila Cik Ash  request lama dah rasanya.  Kalau korang teringin juga nak juga dapat sample percuma macam dekat atas tu korang boleh jer ke website libresse masih ada pautan untuk request sample tu. Boleh juga klik dekar SINI.

 

Aktiviti hari ini Cik Ash tak ada buat apa-apa pun. Layan lagu dekat laptop. Pagi tadi Cik Ash buat sarapan nasi goreng jer. Makan tengahari ni rasanya nak goreng keropok lekor Terenganu, lepas tu belah petang-petang sikit nak buat ayam goreng kunyit febret suami tu, dan untuk mak mentua dia kata nak makan ikan bawal goreng. sayur pulak rasa Cik Ash nak goreng kubis untuk suami dan mok mentua. Cik Ash pulak sayur sawi. Hihihi.

 

Ok la korang semua itu jer nak kongsi dapat sample percuma dan cerita Cik Ash hari ini. hihihi.

 

This post have 8 komentar

avatar
Nieyla Nadia delete October 1, 2024 at 12:44 PM

Dulu rajin jugaaa..skrg dah lama x request dah hehehe

Reply
avatar
mummy_ayu delete October 1, 2024 at 2:00 PM

suka jugak..leh try ni.. he he..tq for sharing

Reply
avatar
Cik Nor delete October 2, 2024 at 11:25 AM

lama dah xdapat sample..haha

Reply
avatar
fanny_dcatqueen delete October 5, 2024 at 6:14 AM

Oh jadi libresse ini kita bisa coba sample dulu sebelum nak beli yg size full? Menarik lah. Tak ada yg seperti ini di Indonesia 👍. At least saya tak tahu ada. Kalo bisa coba dulu, jadi tahu apa produk itu sesuai atau tak. Jadi tak mubazir kan

Reply
avatar
Cik Ash delete October 9, 2024 at 8:11 AM

Ye kak selalu request sample untuk cuba

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post