Tuesday, January 31, 2017

Kek Chocolate Cheese Lava

Kek Chocolate Cheese Lava | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya berada dalam 
keadaan sihat walafiat.. 


Kek Chocolate Cheese Lava


Alhamdulilah setelah kesian lama teringin nak makan kek coklat cheese lava akhirnya ekin dapat jugak merasanya pada hari sabtu aritu kebetulan suami tak keje bodek la dia ajak p beli kek ni dekat kedai kek kat kawasan perumahan ekin duduk ni.. 

Selalu duk follow Fb Owner kek pasal kek ni.. hihihihi.. bukan saja kek yang dijual kat kedai kek macam-macam makanan lagi yang menarik sangat.. kalau yang berada di sekitar sungai kob, taman mutiara kulim boleh dapatkan di kedai kek Ayra Cake House di belakang Petronas Sungai Kob berdekatan dengan sekolah sungai kob, nak taw lebih lanjut pasal kedai ini boleh pm fb beliau ya.. hihihihi..

Rasa sangat puas hati makan kek ni.. rasa tak puas lagi nak pergi beli lagi la nanti.. memang patut di gelar kek berhantu pun.. sangat sesuai hahahhaha... 

Ok la itu saja ekin nak bagitaw dekat korang semua.. jumpa lagi nanti... 


Medic Serum Dari RENO SKIN

Medic Serum Reno Skin Atasi Gatal-Gatal Kulit |Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat.. 


Medic Serum Dari RENO SKIN



2 hari cuti update blog sebab ada hal urusan di luar perlu selesaikan.. Sebelum ni Cik Ash ada join Contest dekat facebook dapat produk Medic Serum dari RENO SKIN ni.. apa yang Cik Ash taw mengenai produk dia sesuai untuk yang ada sakit kulit.. 

Medic Serum ni merupakan rawatan herba yang terbukti  sesuai dengan Ekzema & Kulit Sensitif. Kandungannya yang menyumbang kepada kemujaraban serum ini untuk menyembuhkan penyakit kulit adalah dari bahan 100% semulajadi. 

Medic Serum Reno Skin ini berfungsi untuk menyelesaikan masalah seperti berikut :- 
  • ekzema bayi & dewasa 
  • gatal gatal kulit
  • kulit merah merah 
  • alahan kulit 
  • kulit menggelupas 
  • kulit kering 
  • kulit berdarah 
  • kurap, kudis 
  • luka kecil 
  • ruam bayi 
  • kulit berjerawat 
  • jerawat bernanah 
  • tumit merekah 
  • rekahan perut selepas bersalin 
  • kulit berpanau 
  • bengkak gigitan serangga 
  • kulit bersisik 
  • kulit melepuh
  • kulit kepala berkuping dan berkelemumur 
  • Dan pelbagai lagi jenis masalah kulit.
Testimoni Medic Serum 


Review Medic Serum Dari RENO SKIN 

Kebetulan Cik Ash ada masalah kulit kering  di kawasan kaki dah cuba guna medic serum rasa best sangat sebab kulit kering dah berkurang sikit-sikit. lagi Cik Ash cuba guna dekat jerawat kat muka nampak ada surut jerawat yang nak naik tu.. serum yang dapat merawat masalah kulit harus kena konsiten guna kan baru dapat hasil yang memuaskan.. 

So sesiapa yang ingin dapatkan produk Medic Serum RENO SKIN ini boleh hubungi 

Matlumat Lanjut

https://www.facebook.com/nur.husna.161446

Friday, January 27, 2017

Menang Chinese New Year Megasales Giveaway RM1,000 Di Nile.Com.My

Menang Chinese New Year Megasales Giveaway RM1,000 Di Nile.Com.My | Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar, Cik Ash harap semuanya berada di dalam keadaan sihat walafiat.


Menang Chinese New Year Megasales Giveaway RM1,000 Di Nile.Com.My


Sebelum ini ekin ada join contest Chinese New Year Megasales Giveaway RM1,000 Di Nile.Com.My . Alhamdulilah syukur ekin tak sangka seramai 56 blog yang join Giveaway nile ekin adalah yang bertuah antara 6 orang terpilih untuk mendapat Ang Pow Tahun Baru Cina hihihihi.. blog ekin dapat no 3.


Pihak nile.com.my ada email. tapi ekin tak taw pun menang giveaway ni sebab tak buka email pun pagi tadi orang dari nile.com.my call ekin bagitaw kemenangan ekin. Alhamdulilah Allah bagi rezeki kat ekin.. Rezeki hari lahir yang bakal tiba tak lama lagi ni.. 



Kali 2 menang daripada nile.com.my ni sebab sebelum ni  ekin pernah jugak menang giveaway daripada nile.com.my dapat voucher giveaway chinese new year nak baca entri boleh baca kat  ALHAMDULILAH MENANG GIVEAWAY SAYA NAK RM150 PRODUK PERCUMA DARIPADA NILE.COM.MY





Apa Yang Menyebabkan Kulit Kering?

Apa Yang Menyebabkan Kulit Kering? |Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar saya harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat..

Siapa kat sini mengalami kulit kering nak taw  apa yang menyebabkan kulit kita jadi kering , saya akan menerangkan tentang perkara yang menyebabkan kulit kita jadi kering di bawah ini..

1. Cuaca :  Kulit menjadi kering ketika keadaan musim sejuk apabila suhu kelembapan menurun. Contohnya Jika Anda tinggal di daerah padang pasir,boleh cenderung menyebabkan kulit kering. Di padang pasir suhunya sangat tinggi tetapi suhu kelembapannya rendah.

2.  Udara Sejuk dan panas - udara yang panas dan panas boleh menyebabkan kulit kering.

3. Mandi dengan air suam - terlalu lama mandi dengan air suam boleh memyebabkan kulit jadi kering. terlalu lama berenang pun boleh buat kulit kering.

4. Sabun -selalu guna kita guna sabun atau body syampu ada boleh menyebabkan kulit kita jadi kering..

5. Cahaya Matahari - Cahaya dari matahari juga boleh menyebabkan kulit kita jadi kering. Cahaya ultaungu yang terus menusuk masuk jauh ke dalam lapisan kulit. kulit akan menjadi kedutan.

6. Penyakit Kulit - Mengalami penyakit kulit ekzema,psoriasis, serta penyakit kulit yang lain boleh menyebabkan kulit menjadi kasar dan bersisik. 

Thursday, January 26, 2017

Blog Berwajah Baru


blog


Blog Berwajah Baru | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar saya harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya..

Akhirnya setelah lama menghitung hari nak tukar wajah dekat blog ni..akhirnya terlaksana jugak hihihihi.. tahun baru blog pun nak tukar baju jugak kan.. suka dengan tema macam ni blog ringan sangat tak ada berat macam sebelum ini..

Blog ini diedit oleh blogger MellyaCrayola . so kepada yang nak tempah edit blog or apa-apa boleh saja pm dia or email ya.. 

Wednesday, January 25, 2017

Tuesday, January 24, 2017

Biodata Pelakon The Promise Filipina

Pelakon The Promise Filipina | Assalamualaikum..Hai korang semua apa khabar semua,saya harap semuanya berada dalam sihat walafiat..



Sebelum ni saya ada share entri berkenaan dengan Drama The Promise Filipina tu ramai yang duk search tanya siapakah pelakon-pelakon yang terlibat dalam drama tu..Siapa peernah tengok  kisah Pangako Sayo pada tahun 2003 tak silap saya la pelakon Jericho Rosales dan Kristine Hermosa. 

Drama dipembikinan semula dan dibintangi oleh Kathryn Bernardo dan Daniell Padilla. Jom tengok biodata pelakon ini dekat bawah     


Biodata Daniel Padilla 

Nama Penuh : Daniel John Ford Padilla 
Nama Popular : Daniel Padilla 
Tempat Lahir : Manila,Filipina 
Tarikh Lahir : 26 April 1995 
Umur : 21 Tahun
Zodiak : Taurus 
Ibu Bapa : Karla Estrada, Rommel Padilla 
Adik Beradik : Ralph Mattew Padilla, RJ Padilla dan lain2
Twitter : https://twitter.com/imdanielpadilla
Instagram : https://www.instagram
.com/imdanielpadilla/

Monday, January 23, 2017

Keputusan Anugerah Juara Lagu 31

Keputusan Anugerah Juara Lagu 31  | Assalamualaikum... Hai korang semua.. alhamdulilah akhirnya terjawab sudah siapa Juara Anugerah Juara Lagu 31.. saya sebenarnya tak layan sangat Muzik-Muzik kat tv3 selepas dah kahwin memang kurang sangat layan cerita minat suatu ketika dulu.. 



Keputusan Anugerah Juara Lagu 31



Akhirnya terjawab sudah Juara Lagu Milik siapa..AJL 31 telah berlangsung di  Dewan Merdeka, PWTC .Tema untuk Anugerah Juara Lagu 31 tahun ini bertemakan "Cerita Dalam Lagu" yang telah diadakan pada 22 Januari 2017  pada jam 9.00 malam. Anugerah Lagu 31 dihangatkan dengan kehebatan 4 barisan pengavara antaranya adalah Awal Ashaari,Fizi HotFm,Fara Fauzana, dan Sarimah Ibrahim. 

Tekaan saya  siapa pemenang di Anugerah Juara 31 pada malam itu memang tekaan tepat..hihihi.. memang dah jangka siapa juara hihihihi.. boleh jadi juri ini hahahhaha.. Di bawah ini adalah senarai keputusan AJL 31 :- 

Keputusan Anugerah Juara Lagu 31 

Juara AJL 31 :- 
Dimenangi oleh Dayang Nurfaizah - Lelaki Teragung membawa pulang wang tunai RM50,000 berserta Trofi. 


Naib Juara AJL 31 :- 
Dimenangi oleh Misha Omar & Hafiz 0 Terimaku Seadanya membawa pulang wang tunai RM35,000 berserta dengan Trofi. 



Tempat Ke 3 :- 
Dimenangi oleh Projektor Band membawa pulang wang tunai RM20,000 berserta trofi. 



Persembahan Terbaik :
Dimenangi Oleh Khalifah - Hang Pi Mana membawa pulang wang tunai RM12,000 berserta dengan Trofi. 


Vokal Terbaik
Dimenangi oleh Dayang Nurfaizah - Lelaki Teragung membawa pulang wang tunai RM 12,000 berserta dengan Trofi. 



5 Barang Saya Nak Beli Di Lazada

5 Barang Saya Nak Beli Di Lazada | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar saya harap semuannya berada dalam keadaan sihat walafiat ya..

 Dah lama ekin rasa tak shopping di lazada, last shopping lazada masa hunjung tahun lepas beli lima barang gak.. Lazada ni banyak barang kita nak shopping mudah tak susah nak dapatkan dikedai , pilih jer barang yang kita suka  buat pembayaran tunggu barang sampai depan rumah..hihihihi..

Bulan ni ada Perayaan Tahun Cina kan lazada mesti ada buat jualan sempena CNY 2017  ini.. So ekin dah senaraikan list untuk shopping di lazada dalam 5 barang yang saya pilih seperti di bawah ini :-

1. I-ROVA Robot Vacuum Cleaner K6 


Teringin nak Rova Robot Vacumm Clenner ni sebab mudah tengok dia bergerak sendiri vacum kawasan dalam rumah.. 

2. Philips HD2139 Pressure Cooker Electric 6.0L (Brown)


Pressure Cooker ini pun saya nak sangat sebab mudah kerja ekin nak memasak kat dapur nanti hihihihi...

3.Bayers Belgium Waffle Maker WM-20
  
Waffle Maker saya nak juga mudah nanti kalau nak makan waffle ni boleh buat sendiri hihihihi.. nak beli dekat kedai mahal dah loni... 


4.Hanze Household Kitchen Dryer Sterilization

Dryer Kitchen ni nak juga sebab mudah lepas ni tak  yah dah tunggu kering ada alas ni siap kering dah.

5.Philips Airfryer (Digital) HD9238 White  
Airfryer ni pulak saya nak sebab boleh mengoreng tanpa minyak sekarang kena berjimat-cermat guna minyak sudah mahal hiihihihihi...

Ok la itu saja yang saya ingin dapatkan dulu.. hanya 5 barang jer dulu kalau ikut banyak jer nak beli dekat lazada ni.. semua benda ada kat lazada taw.. CNY 2017 sekarang banyak barang yang murah sangat jom shopping di CNY Red Hot Sale



Purple Awesome December 2016

Purple Awesome December 2016 | Assalamualaikum, Hai korang semua apa khabar untuk hari ini harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.





Eh hampir Cik Ash terlupa pulak dengan Purple Awesome December 2016..  maaf sangat biasa la loni sibuk sikit mengalahkan orang ada anak.. hahahaha.. padahal pergi hantar dan balik  anak saudara ke sekolah jer pun.. biasa la bila berjalan kaki hari-hari terasa penat la sikit.. tapi tak pe bagus berjalan ni untuk kesihatan dalam diri.. baru darah berjalan sikit.. hihihihi.. 

Terima kasih saya ucapkan kepada Senarai di atas yang sentiasa berkunjung blog di bawah ini ...



                              ♥Shahida Dzulkafli
                                  ♥Arwendanish 
                                     ♥Unni Anje  
                                    ♥Murni Alysa  
                                 ♥Siti Nurzafirah
                                     ♥Farah FM
                                ♥Ardilla Noorezan
                                  ♥Siqah Hussin♥

Sunday, January 22, 2017

Bisnes Aiskrim Untuk Tambah Pendapatan

Bisnes Aiskrim Untuk Tambah Pendapatan |  Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar, ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. Sebenarnya ekin ingin menceburi ruang perniagaan jual bisnes aiskrim so sebelum memulakan perniagaan aiskrim ni ekin perlu dapatkan Panduan Untuk Bisnes Aiskrim ini… 


Ada yang tak yang suka makan aiskrim? Ekin pun suka makan aiskrim. Semua peringkat umur suka makan aiskrim. Dari kanak-kanak, remaja hinggalah dewasa suka makan aiskrim. Peluang jual aiskrim sentiasa ada. Nak taw bagaimana untuk memulakan periagaan aiskrim yang dapat menguntungkan. 

Kenapa ekin teringin sangat cari pendapatan dengan jual aiskrim sebab ekin selalu duk pergi ambik anak saudara kat sekolah banyak tengok orang yang jual aiskrim dengan harga berbeza… 

Sebelum memulakan perniagaan aiskrim ni ekin perlu kenalpasti cara nak mula bisnes aiskrm ini dengan jelas. Tak nak terburu-buru nanti jadi sekerat jalan pulak.. hihihihihi.. Perkara macam ini sangat penting supaya dapat melatih ekin sentiasa fokus dan tahu hala tuju bisnes aiskrim ni. 


Dalam Ebook Panduan Bisnes Aiskrim terdapat banyak bab-bab yang perlu kita baca dapatkan segera panduan percuma ini sekarang. 


Saturday, January 21, 2017

Make It Yours Giveaway by Luqman Zakaria


Make It Yours Giveaway by Luqman Zakaria

Assalamulaikum.. Hai korang semua jom memeriahkan Giveaway Make it Yours By Luqman Zakari ni.. Mana taw rezeki milik korang kan..

Nak join giveaway ini Klik Banner dekat atas tu..

Tarikh tutup pada 23 Januari 2017. 

Resepi Makaroni Goreng Simple

Resepi Makaroni Goreng Simple | Assalamualaikum..Hai korang semua apa khabar Ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya...


makoroni


Hari rabu ni Ekin teringin sangat nak makan makaroni goreng.. buat goreng simple saja tak guna sos progo pun.. Buat macam nak goreng bihun jer sedap gak.. makan makaroni pun kenyang.. sampai tengahari pun Ekin makan lagi.. hihihihihi.. alhamdulilah Ekin buat makaroni mak mentua dan suami makan...

Jom usha resepi yang ekin buat Makaroni Goreng Simple ni dekat bawah

Resepi Makaroni Goreng Simple 

Bahan-Bahan :- 

Makaroni
Daging *
ikan bilis *
bawang besar honland *
bawang putih *
minyak untuk menumis
lada kering (blender halus)
sos cili
sos tomato
daun oregano
garam secukup rasa
serbuk pati sedap
(yang bertanda * perlu ditumbuk halus2)

Cara membuatnya :-
1. Basuh makaroni lepas tu rebus sampai kembang.. toskan air.
2. Panaskan minyak dam tumiskan bahan yang di tumbuk hingga garing,
3. Masukkan lada kering tumis hingga pecah minyak.
4. Lepas tu masukkan sos cili, sos tomato daun oregano gaulkan hingga sebati.
5. Suaikan rasa dengan garam,pati sedap..
6. Siap boleh dimakan.. hihihihihi..

Itu saja cara resepi ekin buat Makaroni Goreng Simple.. kenyang perut makan benda ni.. hihihihihi...


Friday, January 20, 2017

GIVEAWAY TUDUNG BAWAL BERSAMA AZLINDA ALIN


Giveaway Tudung Bawal Bersama Azlinda Alin Terasa macam lama sangat tak buat giveaway kat blog. Beberapa minggu lepas, mummy buat giveaway di facebook je. Meraikan sahabat facebook pula katanya. Okey lah, berbalik pada Giveaway Tudung Bawal Bersama Azlinda Alin. Seperti biasa, syaratnya mudah sahaja. Jom join ramai-ramai !

Giveaway Tudung Bawal Bersama Azlinda Alin
GIVEAWAY TUDUNG BAWAL BERSAMA AZLINDA ALIN


Drama Sayang Papa Saya Tak

Drama Sayang Papa Saya Tak | Assalamualaikum.. Hai korang semua, apa khabar saya harap semua berada dalam keadaan sihat walafiat ya.. Drama ini di ulang siar kembali di Astro Prima. 


Drama Sayang Papa Saya Tak



Siapa kat sini layan drama Sayang Papa Saya Tak.. sila angkat tangan.. best drama ni.. sebab saya geram duk tengok baby seri anak kepada kak emma tu nama yaya dan suami nama wan raja.. comel sangat la pandai la dia berlakon..

Kecik-kecik dah jadi artis hihihihii.. aura bidang seni kedua-dua ibubapanya.. tambahan pulak gabungan emma dan hisyam hamid nampak serasi sangat.. 

Hadiah Menang Contest Facebook

Hadiah Menang Contest Facebook | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar untuk hari ini, ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya..
 
 

 



Alhamdulilah rezeki ekin di awal tahun baru lagi baru-baru ekin ada join contest dekat facebook Kak Aini nak bagi produk dari JSD.. kita kena komen nak apa.. ekin komen nak Feminine Wash sebab ingin memcuba produk ni.. alhamdulilah tak sangka sangat masa komen ekin menang.. so dapat la hadiah ekin nak tu..

Thursday, January 19, 2017

MY CNY Vouchers

MY CNY Vouchers | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar untuk hari ini ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.

Bersempena dengan Chinese New Year Jualan 18% Off so kepada yang ingin membeli produk di lazada boleh dapat ditaupun klik banner dekat bawah untuk guna voucher code ni.


Voucher code sah sehingga 19 Januari 2017

Review Liptick Kat Von D

Review Liptick Kat Von D | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar untuk hari ini Cik Ash harap semuanya sihat walafiat.. 


Review Liptick Kat Von D



Pertama kali Cik Ash menggunakan liptick ini saya sangat suka.. warna sangat lawa.. tak ada terang sangat pakai.. lagi yang best suka tentang liptick dia tahan lama bila pakai.. sesuai sangat la dengan Cik Ash ni  bila pakai liptick selalu nak lap dengan tisu, tapi dengan  liptick ini lap dengan tisu memang tak tanggal langsung hahahhaha.. kalau basuh dengan air pun tak tanggal kena cuci dengan sabun muka baru tanggal hihihihi...

Cik Ash sangat tak suka pakai liptick ni tu kadang-kadang pakai hahahaha.. jenis tak minat mekap up sangat.. 

Wednesday, January 18, 2017

Sample Free Libresse Ngam Ngam Fit!

Sample Free Libresse Ngam Ngam Fit! 

 Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar untuk hari ini... Sihat ke.. So hari ini ekin nak share dengan korang ekin ada dapat sample free iaitu sample Libesse. 

Dah lama ekin request sample ini  lupa bila request terkejut tengok sampai sample.. memang libesse ni ekin selalu duk guna.. dalam ni disertakan Maxis Non Wins dan Maxi Night Wings + Slim Longer & Wider Pantyliner ...


Monday, January 16, 2017

Tempahan Design Watermark LokmanAmirul

Tempahan Design Watermark LokmanAmirul  | Assalamualaikum... Hai korang semua cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya..lama cik ash tak update biasa la.. mood kemalasan melanda sekarang..






Alhamdulilah rezeki design cik ash lagi untuk awal tahun baru 2017 ni.. ada lagi sudi menempah nak buat watermark.. tempahan design ni cik ash buat untuk blogger Lokman Amirul. alhamdulilah beliau suka dengan cik ash buat.. 


Ni la hasil watermark yang cik ash buat... terima kasih ekin ucapkan kepada Lokman Amirul  berpuas hati dengan design cik ash buat..  so kepada yang ingin tempah watermark boleh PM cik ash di email ash.rie8506@gmail.com ya..


Sunday, January 15, 2017

Resepi Timun Tumis Air

Resepi Timun Tumis Air | Assalamualaikum, Hai korang semua.. apa khabar Ekin harap semua sihat walafiat ya..

Timun tumis air



Entri ni dah lama terperam dalam draf ni baru sempat nak share.. hahahaha.. Ekin selalu letak tajuk dan gambar nak karang entri agak kurang sebab ilham menulis tu nak tak ada dalam kepala.

Bila dah datang  ilham itu ni hasil entri Resepi Timun Tumis Air dekat bawah jom usha resepi Ekin ini..

Resepi Timun Tumis Air 
Oleh : Cik Ash

Bahan-bahan :-
2 batang timun (belah 2 dan potong2) 
sedikit ikan bilis 
1 sudu kecil serbuk pati sedap 
1 sudu lada hitam dihancurkan 
4 biji bawang merah *
2 ulas bawang putih *
sedikit minyak untuk menumis 
air secukupnya 
garam secukup rasa 

Cara membuatnya :- 
1. Tumbuk bahan yang bertanda * 
2. Panaskan minyak dalam kuali lepas tu tumis bahan tumbuk dan ikan bilis hingga kekuningan. 
3.Selepas itu masukan air secukupnya. 
4. masukkan timun,lada hitam , garam dan serbuk pati sedap.
5. Seimbangkan rasa .. biarkan mendidih lama sikit... siap padamkan api. 


Ok la itu saja resepi yang Ekin nak kongsikan dengan korang semua.. selamat mencuba ya...   Nak tengok koleksi resepi masakan Ekin korang boleh klik link Dapurcikash dalam tu semua resepi ada bila Cik Ash cuba memasak hihihi.. 

Minyak Masak 1 Liter Harga RM2.95

Minyak Masak 1 Liter Harga RM2.95 | Assalamualaikum.. Selamat Pagi semua... ekin harap semuanya sihat walafiat ya.. Alhamdulilah diberi kesempatan untuk menulis di blog ini... 


Sebelum ini saya  ada shopping barang dapur dekat tesco.. masa nak cari minyak masak yang 5kg tu kan saya ternampak minyak masak yang 1 liter RM2.95.. minyak dalam plastik dah tak ada jual dah dekat tesco.. masa duk tengok2 minyak ramai orang duk tengok siap ada buat kiraan perbezaan dengan minyak plastik.. hihihihi.. 

Saya pun tak taw 1 liter botol dengan 1 kg minyak masak dalam plastik beza macam mana.. tapi saya memang tak beli minyak botol ni beli botol besar tu... minyak masak selalu 2 bulan baru habis guna... hihihihi.. ekin masak kurang guna minyak sangat.. 

itu saja yang saya nak bagitaw dekat korang semua.. hihihihi.. ok la saya  undur diri dulu ya... 



Saturday, January 14, 2017

Anlene Free Regular Plain Sample Giveaway

Anlene Free Regular Plain Sample Giveaway | Assalamualaikum.. Hai korang semua, apa khabar ekin harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat... 


ni ekin ada share dengan korang semua.. yang nak sample free kan... ni dekat bawah ekin sertakan link untuk dapatkan sample Anlene Free Regular Plain, So nak dapat sample free cepat-cepat Clik Here To Redeem dekat ni ya.. 


Selepas kilk isi la maklumat diaorang nak bila dah selesai isi confirm inshaAllah masa 10 hari akan sampai barang sample tu.. ekin pun baru request menanti sample ni sampai kat rumah hihihihihi... 

Friday, January 13, 2017

Chinese New Year Megasales @ www.nile.com.my

Chinese New Year Megasles Giveaway @ www.nile.com.my | Assalamualaikum..Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat. Lama dah ekin tertunggu giveaway dari nile.com.my akhir ada gak..jom cepat-cepat join mana ada rezeki kan.. 
                                                                                       
 Jom join giveaway daripada nile.com.my bersempenan dengan Chinese New Year 2017 yang bakal tiba tak lama lagi.. nile.com.my ini merupakan online shopping Malaysia yang menjual baju muslimah,kasut,beg,buku,barang dapur, dan banyak lagi sekarang sedang berlangsung promosi sempena Chinese New Year 2017. Untuk maklumat lanjut boleh terus klik banner di atas tu ya..
Cara nak join Giveaway ini sangat mudah dan senang sila ikut step di bawah ini ya :- 

1. Buat tajuk entri anda bertajuk "Chinese New Year Megasales @ www.nile.com.my"
2. Letak banner kat bawah ini dalam entri anda dan linkkan kat banner itu dengan link yang ini  http://www.nile.com.my/page.php?cd=120

3. Dan daripada link tersebut anda kena pilih 5 barang daripada "Chinese New Year Megasales Items" yang korang nak sangat-sangat daripada nile.com.my, dan kemudian masukkan entri kat bawah ini :- 



Product : Cardigan 
CNY2017 Sales price : RM24.90 
Date : 24/01/2017 
Time Start : 12.00pm 
Time End : When limeted quantity sold out
Limited Quantity : 96 units only 


Product : Handbag 
CNY2017 Sales price : RM17.90 
Date : 23/01/2017 
Time Start : 2.00pm 
Time End : When limited quantity sold out 
Limited Quantity :350 units only 


Product : High-Heel Sandal 
CNY2017 Sales price : RM17.90 
Date " 13/1/2017 
Time Start : 2.00pm 
Time End : When limeted quantity sold out 
Limited Quantity : 150 units only 


Product: Storage Box
CNY2017 Sales price: RM19.90
Date: 19/01/2017
Time Start: 12.00pm
Time End: When limited quantity sold out
Limited Quantity: 200 units only

Product : Traveler Backpack 
CNY2017 Sales price : RM23.90 
Time Start : 4.00pm 
Time End : When limited quantity sold out 
Limited Quantity : 190 units only 

4. Lepas dah berpuas hati dengan pilihan tu, email kan terus kepada give_away@nile.com.my berserta dengan detail dan tajuk :-

Chinese New Year Megasales Giveaway 

Link blog : 
Nama Penuh : 
No. Telefon : 

Tarikh Tutup untuk giveaway ini adalah pada 26/01/2017 , 11.59pm.

Cepat-cepat join taw jangan tangguh lagi ya...