Saturday, November 23, 2013

Cinderella Ke Filem Menampilkan Fizo Omar & Nelydia



 Kalau tak silap ikin la pada tahun 1998 masa  tu ikin tingkatan 1 masih belia muda lagi..hehehe..industri drama tempatan pernah mencetuskan fenomena apabila drama bersiri Cinderella lakonan hebat Ahmad Idham dan Haliza Misbun berikutan jalan cerita menarik selain dibarisi ramai pelakon hebat.Drama bersiri tu merupakan drama my febret aboh ekin taw siap ada copy VCD lagi... heheheh

Kini dan 15 Tahun berlalu drama bersiri jadikan Filem bakal ke pawangan pada 19 Disember 2013, barisan pelakon yang menampilkan Fizo Omar dan Nelydia sebagai Hero Dan Heroin dibantu oleh pelakon-pelakon yang hebat seperti  sila KLINK INI UNTUK TAW LEBIH DETAIL ya...  sedikit sudutan filem CINDERELLA

Wednesday, November 13, 2013

Macam Cantik Jer.. Macam Comel Jer...


Selamat malam.... saja update blog guna lappy adik jap... hehehhe 

isu panas macam cantik jer macam comel jer.... 




Tuesday, November 12, 2013

Berita Gembira Dan Sedih Hari Yang Sama (4/11/2013)


Berita Gembira Dan Sedih Hari Yang Sama (4/11/2013) |Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar ekin harap semuanya sihat sejahtera..

Cerita ini dah berlalu tapi ekin teruskan menulis di blog ni walaupun tak ada yang nak baca dan komen.... Entri ini ekin simpan untuk kenangan ekin dimana 6 bulan lagi nak kahwin ekin dapat berita gembira dan sedih serentak.. dalam happy menyambut kelahiran sambil menerima kematian Ya Allah ujian Allah bagi dekat ekin dan en tunang.

Ekin terima berita gembira dan sedih pada 4/11/2013. Alhamdulilah sebelah pagi dalam pukul 10 lebih kakak ekin iaitu kak poh dah selamat bersalin dapat baby boy.... tahniah buat kak poh dan abe sham.... happy la kakak fathnin dan adik rukniah dapat baby boy kan...Gambar baby dan nama masih di rahsia kan dulu nak beri keselesaan pada kak poh & baby semasa berpantang sebab baby kena Jaudis (kuning).

Kesian tengok baby boy kak poh kena kuning...dalam kegembiraan  ekin dapat anak saudara baru tertiba ekin dapat call dari  tunang ekin dia call bagitau ayah dia dah meninggal dunia... ekin terkejut sangat dan sedih last jumpa dia masa tunang aritu jer...Al-Fatihah  semoga roh bakal ayah mentuaku di cucuri rahmatnya... amin




Hadiah From Made In India

Hadiah From Made In India | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat. Selamat tengahari semua.


Hari ini Cik Ash nak kongsikan hadiah daripada india. nampak macam bag kan, sebenarnya itu adalah sejadah untuk yang travel. Comel boleh guna untuk pergi jalan jauh nanti. 

Hadiah Daripada India ni hadiah pemberian oleh adik lelaki Cik Ash yang berada di India waktu sedang mendalami ilmu agama. Alhamdulilah rezeki beliau.